Odpowiednie wyeksponowanie produktu jest niezwykle ważne. Jak to zrobić? Można skorzystać ze stojaków tekturowych. To wciąż ciesząca się popularnością forma reklamy. Gdzie się sprawdzają?Jakie mają zalety?
Stojaki tekturowe – dobra forma reklamy
Stojaki tekturowe występują też pod nazwą stojaki reklamowe. Nic dziwnego, bo ich główną funkcją jest właśnie reklama. Najczęściej reklamuje się na nich konkretne produkty. Jednak warto wykorzystać je w 100% i pamiętać, że bok stojaka to również miejsce na reklamę. Na stojakach znajduje się najczęściej logo, nazwę firmy. Często sam kolor stojaka już kojarzy się z daną marką czy produktem. Stojaki można z łatwością personalizować. Takie usługi oferuje np. firma STPrint.
Gdzie sprawdzają się stojaki tekturowe?
Stojaki tekturowe można spotkać w wielu miejscach. Często są stawiane w sklepach, na targach, a nawet w siedzibach firm. To świetna forma reklamy. Jakie są ich największe zalety?
Zalety stojaków teksturowych
Dlaczego tak często korzysta się ze stojaków tekturowych? Odpowiedź jest prosta. Bo mają wiele zalet. Najważniejsze wynikają z materiału z jakiego są wykonane. Produkuje się je z mocnej tektury dzięki temu są tańsze od stojaków wykonanych z innych materiałów. Są też lekkie, praktyczne, ich transport nie stanowi problemu, są dostępne w wielu kształtach i kolorach, można je też spersonalizować według własnego uznania i potrzeb.
/współpraca reklamowa/