Jak spalić dodatkowe kilogramy po wakacjach?

Wakacje to czas, podczas którego pozwalamy sobie na więcej i to zdecydowanie na zbyt dużo. Cóż, gofry, lody czy inne desery kuszą. Zamiast zadbać o siebie wielu z nas zwyczajnie sobie folguje, uznając, że wakacje to dobry czas na to, aby zaszaleć z dietą. Cóż, efekt tych szaleństw może być tylko jeden i są to dodatkowe kilogramy. Często jest ich całkiem sporo. Dziś przedstawimy Wam sposoby, by się ich pozbyć, oczywiście w pełni bezpieczny sposób.

Ruch, dużo ruchu i regularność

Prowadząc mało aktywny styl życia, trudno utrzymać prawidłową masę ciała. Są osoby, które lubią spędzać czas leżąc i opalając się, a przy tym zajadają się deserami. Już pewnie zauważyliście, do czego to prowadzi. Ale na szczęście można schudnąć i to bezpiecznie. W żadnym wypadku nie należy stosować żadnych suplementów diety, które są niebezpieczne i jedyne co powodują, to wypłukiwanie wody z organizmu. Owszem na początku na Waszej wadze pokaże się mniejsza ilość kiilogramów, ale już po krótkim czasie kilogramy wrócą i to z nadwyżką. Także głodzenie się nie jest wskazane. Zasadniczo znowu szybko schudniecie, a potem jeszcze szybciej przytyjecie. Swoją droga zarówno głodzenie się jak i łykanie suplementów na odchudzenie prowadzi do niedoborów, które są bardzo niebezpieczne. Jedynym słusznym sposobem jest aktywność fizyczna. I tutaj macie sporo możliwości. Możecie biegać, ale też dużo spacerować. Swoją drogą są aktywności, w przypadku których można w ciągu godziny spalić nawet 700 kalorii. Jest to choćby zumba w wodzie. Zalecamy też jeżdżenie na rowerze czy rolkach. Możecie np. zamienić samochód na rower i właśnie na jednośladzie dojeżdżać do pracy. Nie tylko szybko pozbędziecie się dodatkowych kilogramów, ale też zaoszczędzicie.

Zdrowa dieta jest niezbędna

Oczywiście, że aktywność fizyczna jest niezbędna, by zrzucić dodatkowe kilogramy. Ale również niezbędna jest prawidłowa dieta. Należy jadać regularnie, za to mniejsze ilości, bo wtedy kalorie będą spalane na bieżąco. Jednocześnie z jadłospisu należy wykluczyć jedzenie śmieciowe. Konieczne jest wprowadzenie do diety dużej ilości warzyw. Jednocześnie należy zrezygnować z cukru białego. Jeżeli macie ochotę na coś słodkiego, to zjedzcie budyń przygotowany na bazie mleka owsianego i owoców. Smakuje obłędnie, a przy tym jest niskokaloryczny. Pewnie część osób uważa, że nie ma czasu na zdrową dietę, bo dużo pracuje. Jeżeli też należycie do tej grupy i nie macie czasu czy chęci na przygotowywanie sobie zdrowych posiłków, to nic nie stoi na przeszkodzie, by ułatwić sobie życie, a przy tym zrobić coś dobrego dla siebie – polecamy Wam catering dietetyczny. Gwarantujemy, że dania są pyszne, zdrowe, ale też lekkie. Jednocześnie każdy znajdzie coś dla siebie. Można wybrać catering dietetyczny bez glutenu, ale i wersję wegańską czy wegetariańską, a nawet dania bez laktozy. Nie bez znaczenia zapewne jest też fakt, że wbrew pozorom catering dietetyczny wcale nie jest drogi.

Nie na chwilę, lecz cały czas

Jeżeli chcecie schudnąć, a przy tym utrzymać wagę, to musicie pamiętać, że konieczne jest wprowadzenie zdrowych nawyków żywieniowych raz na zawsze. Oznacza to, że nie możecie stosować zdrowej diety przez miesiąc, by potem znowu wrócić do objadania się jedzeniem śmieciowym. Fast foody są bardzo szkodliwe i rzeczywiście zwiększają ryzyko wielu chorób, w tym chorób serca czy niektórych nowotworów. Jednocześnie pamiętajcie też o tym, że jedzenie śmieciowe uzależnia i choć jego smak jest delikatnie mówiąc nieciekawy, to jednak może przychodzić człowiekowi ochota na właśnie takie posiłki. Trzeba z tym walczyć i nie można pozwalać sobie na odstępstwa od normy. Jednocześnie gwarantujemy, że po miesiącu czy dwóch na zdrowej diecie nie będziecie już odczuwać potrzeby jedzenia śmieciowego. Pamiętajcie przy tym, że catering dietetyczny bez glutenu jest przeznaczony dla osób chorujących na celiakię albo tych, które cierpią z powodu nietolerancji wykazanej w badaniach lekarskich. Zdrowemu człowiekowi gluten jest potrzebny w diecie do prawidłowego trawienia.

Nawadniaj się i pamiętaj o wypoczynku

Musimy jeszcze przypomnieć o nawadnianiu się. Trzeba pić codziennie około 2 litrów wody, a przy ciężkim treningu nawet 2,5 do 3 litrów wody niegazowanej. Treningi powinno się wykonywać regularnie, ale jednak trzeba też odpoczywać. Można tutaj zastosować harmonogram, że co dwa dni robicie jeden dzień przerwy od ćwiczeń, ale każdego dnia spacerujecie czy też jeździcie na rowerze.

*artykuł sponsorowany

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz