Jak kupić bilet na koncert i nie popełnić błędu?

Zdecydowałeś się iść na koncert. Problem zaczyna się od razu po zakupie biletu – nie jest jasne, na którą stronę się udać. Jak oddzielić spekulanta od nie-spekulanta? Dotarcie na koncert w Polsce nie jest trudne, wybierz zaufane usługi sprzedaży biletów. I wreszcie – co zrobić, gdy skończą się bilety? Przepraszamy, od razu zaczęliśmy zadawać pytania, uporządkujmy to.

Dlaczego nadal nie ma jednej strony, w której wszystko jest sprzedawane w ogóle?

Organizator koncertu nie sprzedaje biletów – opłaca go bileter, który z reguły otrzymuje monopol na sprzedaż biletów na ten koncert. Większość organizatorów zawsze współpracuje z tym samym agentem (przynajmniej na początku sprzedaży), więc nie ma jednego agenta, który posiadałby bilety na wszystkie koncerty jednocześnie.

Jak określić, na którą stronę się udać i nie natknąć się na oszustów?

Strona oficjalnego agenta jest zawsze (lub prawie zawsze) wymieniona na afiszach koncertowych. Ale jest wielu oszustów, tak. A jeśli kupisz fałszywy bilet, stracisz pieniądze i nigdzie nie dojdziesz. Niemal niemożliwe jest samodzielne ustalenie, który bilet jest fałszywy, a który nie. I łatwo go znaleźć. Oszuści kupują reklamy w Internecie i wypełzają na każdym kroku.

I co robić?

Nie podążaj za pierwszymi linkami, które napotkasz. Jest taki film – kiedy ktoś chodzi po lotnisku i oferuje wszystkim bilety lotnicze z rąk. Wszyscy oczywiście wzdrygają się przed nim, jakby był szalony. Nie inaczej jest – biletów lotniczych nie kupujesz z rąk – nie kupujesz ich też na koncerty. A kupowanie biletów na niezrozumiałej stronie to to samo, co kupowanie z rąk.

Co się stanie, jeśli nie będzie więcej biletów? Idź do spekulantów?

Nie. A głównym problemem nie jest nawet to, że spekulanci są drożsi – po prostu nie możesz zrozumieć, czy spekulant jest przed tobą, czy oszust. Więc z dużym prawdopodobieństwem kupisz nie tylko bilet za wysoką cenę, ale fałszywy bilet za wysoką cenę. To jest czarny rynek, obowiązują surowe zasady (lub po prostu ich nie ma).

Balkon czy parter? Co lepsze?

Wszyscy zadają to pytanie. Należy rozumieć, że balkon lub chór to elewacja w przedpokoju. tych. spojrzysz na muzyka z góry.

Balkon może być centralny, prawy, lewy. Centralny balkon lub chóry znajdują się na samym końcu parteru nad ostatnimi rzędami parteru. Oznacza to, że odległość do artysty jest taka sama, ale przed Tobą nie ma setek bramek.

Lokalizacja prawego i lewego balkonu wynika z ich nazwy. Często balkony „wspinają się” na scenę. Tych. Będziesz siedział bardzo blisko wykonawcy, ale możesz patrzeć na niego z boku.

Zazwyczaj balkon należy do kategorii budżetowej i kosztuje dość znacznie poniżej straganów. Jednocześnie, według słyszalności, będzie tam – jako szczęśliwy.

Parter jest równy i lekko wzniesiony. Centrum stoisk jest zawsze priorytetem. A jak blisko kupienia biletu ze sceny zależy od Ciebie i Twojego portfela.

Jeśli wybierasz się na koncert z dzieckiem poniżej 10 roku życia, ale z jakiegoś powodu zajmujesz koniec straganów, gorąco polecam zająć miejsca przy przejściu (w środku). Jest to konieczne, aby dziecko postawić w przejściu, a dziecko mogło lekko wychylać się na środek korytarza, a muzyka była widoczna nawet w ostatnim rzędzie boksów. W przeciwnym razie Twoje dziecko będzie widziało tylko głowy ludzi.

Gdzie możesz dobrze widzieć i słyszeć?

Nie jest tajemnicą, że im tańsze miejsce, tym dalej od sceny. W związku z tym im dalej od sceny, tym gorzej będzie ci widzieć i słyszeć. Oczywiście zawsze chcesz siedzieć jak najbliżej, ale powiedzmy na koncercie fortepianowym, różnica nie jest duża, gdzie usiąść. ten instrument jest potężny i głośny. Będzie słychać wszędzie.

A jeśli poszedłeś na koncert gitary klasycznej, to lepiej usiądź bliżej. Wynika to z cech narzędzia.

*artykuł sponsorowany

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz