Czy ktoś z nas wyobraża sobie produkty bez etykiet? Etykiety na produktach zawierają nie tylko wiele ważnych informacji. Mają też inne zadanie. To one przykuwają nasz wzrok w sklepie. To one często zdobią dany produkt lub go szpecą. Czy etykieta ma znaczenie reklamowe? Zdecydowanie tak.
Etykieta a reklama
Obowiązek etykiet na produkcie dotyczy każdego przedsiębiorcy. Informacje jakie muszą zostać umieszczone na etykiecie regulują przepisy. A co z reklamą? Czy etykieta ma tu znaczenie? Oczywiście. Etykieta produktu nie ogranicza się jedynie do funkcji informacyjnej. Często to ona przyciąga lub odpycha potencjalnych klientów. Jeśli jest wykonana starannie i z pomysłem, to można stać się jednym z ważniejszych elementów budujących tożsamość danej marki. Tu wszystko ma znaczenie. Rozmiar czcionki, rozmieszczenie tekstu, miejsce umieszczenia logo, kolory. Dobra etykieta jest często kluczem do sukcesu.
Gdzie zamówić etykiety produktowe?
Dobrej jakości etykiety produktowe to podstawa. Tu liczy się nie tylko dobry projekt, ale też jakość, wykonanie i odporność na różne warunki. Etykiety produkowane z najlepszej jakości materiałów z wykorzystaniem ekologicznych trwałych tuszy można znaleźć np. na stronie ETYKAT. W szerokiej ofercie dostępne są m.in. etykiety wizerunkowe, informacyjne lub handlowe.
/wpis we współpracy/