Od lat mówi się, że “reklama dźwignią handlu”. Choć to już stare powiedzenie, to wciąż jak najbardziej trafne. Dobrze dobrana reklama to podstawa. Jednak jaką wybrać? Opcji jest dużo. Dziś kilka słów o reklamie świetlnej. W końcu kwestie wizualne są ważne, prawda? Reklama powinna być widoczna o każdej porze dnia i nocy. To właśnie zapewniają reklamy świetlne.
Czy warto inwestować w reklamy podświetlane?
Ogólnie rzecz ujmując reklama świetlna, to taka która po prostu świeci. Którą widać zarówno w dzień, jak i w nocy. Wykorzystuje się do tego popularne żarówki LED-owe. Dlaczego? Ponieważ mają długi czas działania przy czym nie zużywają dużo energii. Jakie są najpopularniejsze typu reklam świetlnych?
Rodzaje reklam świetlnych?
Wybór reklamy świetlnej zawsze zależy od indywidualnych potrzeb nabywcy. Od tego co chce osiągnąć, co i gdzie reklamuje. Opcji jest dużo. Do najpopularniejszych należą:
- Kasetony podświetlane – to reklama świetlna, która pozwala dobrze wyeksponować np. logo danej firmy zarówno na zewnątrz, jak i we wnętrzach budynku. Kasetony występują w różnych kształtach i wielkościach.
- Litery podświetlane – 3D, wolnostojące i inne. Jedna z popularniejszych reklam tego typu. Można ją spotkać praktycznie wszędzie.
- Pylony podświetlane – pionowa reklama zewnętrzna. Pylon jest dużych rozmiarów, ma od razu przykuć uwagę potencjalnego klienta.
- Podświetlane szyldy na budynkach.
Wybierając reklamę świetlną warto też wybrać dobrą firmę taką jak VERACO, która dostosuje ją do naszych potrzeb. Dlaczego? Bo nie tylko rodzaj reklamy ma znaczenie, ale też odpowiednio przygotowana grafika, materiał, dobry montaż itd.
Zalety i wady reklam świetlnych?
Reklamy świetlne mają dużo zalet. Są wytrzymałe i odporne na różne warunki atmosferyczne. Mogą mieć różną formę – może być to tylko logo, cały napis, konkretna treść czy grafika. I co najważniejsze – przykuwają uwagę nawet w nocy! Tym samym nasza reklama jest skuteczna 24 h na dobę. Czy reklamy świetlne mają swoje wady? Oczywiście. Są duże, często ciężkie, musimy znaleźć na nie odpowiednie miejsce. Trzeba się też liczyć z kosztem prądu.
/wpis we współpracy/