Czy ulotka reklamowa to przeżytek?

Coraz więcej osób uważa, że ulotka reklamowa to przeżytek i stawia na nowocześniejsze formy reklamy. Czy słusznie? Czy ulotki zniknęły z naszych ulic? Czy nikt już tak się nie reklamuje?

Czy ulotka to przeżytek?

Okazuje się, że ulotki wciąż mogą być dobrą formą reklamy jednak należy ją dobrze przemyśleć. Wielu moich znajomych mówi, że rozdawanie ulotek na ulicy nie ma sensu. Dlaczego? Bo w większości przypadków wyciągamy po nie rękę, ale… potem lądują głęboko w torebce lub co gorsza w śmietniku. Przecież nie o to chodzi. Każda reklama musi być przemyślana.

Jak reklamować się za pomocą ulotki?

Co zrobić by taka forma reklamy trafiła do potencjalnego klienta? Ulotka można stanowić świetną wizytówkę firmy i sprawdzać się tak samo jak reklama w internecie. Jednak, tak jak każdą formę reklamę, tą również trzeba dobrze przemyśleć. Zacznijmy od projektu ulotki. Powinna przyciągać oko, ale nie w nachalny sposób. Dobrze dobrana czcionka i kolory to podstawa. Potencjalny klient już na pierwszy rzut oka powinien wiedzieć co reklamuje dana ulotka.

Drugą ważną kwestią jest dotarcie do odpowiednich osób. Rozdawanie ulotek przypadkowym ludziom na ulicy nie jest dobrą strategią, zwłaszcza jeśli promujemy jakiś specyficzny produkt. Firma powinna pokazywać się tam, gdzie znajdzie potencjalnych klientów. Świetne są tu różne targi branżowe. Wówczas oczywiście trzeba też odpowiednio wszystko wyeksponować. Tu warto zajrzeć np. na stronę https://veraco.pl/ i zakupić odpowiednie stojaki na ulotki. Dobrze ustawione przyciągną zainteresowane osoby. Co jeszcze może sprawić, że po naszą ulotkę sięgną potencjalni klienci?

Niektóre firmy stawiają na dodatki. Jak wiadomo wiele osób sięga po darmowe gadżety. Dlatego przy niektórych ulotkach można znaleźć np. darmowe próbki produktu czy kupony rabatowe. Takie ulotki cieszą się większym powodzeniem. Każdy sposób jest dobry, ale musi być przemyślany. Dlatego nie warto spisywać na straty reklamy w formie ulotki. Taka reklama również może odnieść sukces o ile dobrze do niej podejdziemy.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz