Jeśli nie reklama internetowa, to jaka? Na co postawić?

Jeśli nie reklama internetowa, to jaka?

W obecnych czasach, jeśli któraś firma myśli poważnie o zaistnieniu na rynku, musi zainwestować w dobrą reklamę. Bez niej niestety ani rusz. Dobrze dobrana strategia marketingowa, to podstawa. I choć ostatnio mówi się głównie o reklamie internetowej, to jednak warto postawić na inne sprawdzone i skuteczne formy reklamy. Oczywiście w czasach, gdy praktycznie każda firma i większość odbiorców posiada dostęp do sieci, marketing w Internecie daje ogromne możliwości promocyjne. Ale czy jest to jedyna skuteczna droga? Zdecydowanie nie.

Jakie są inne skuteczne formy reklamy?

Opcji jest naprawdę wiele. Aby wybrać tą najlepszą warto zwrócić się o pomoc do sprawdzonej agencji reklamowej, wybrać fachowca w dziedzinie, który nie tylko wskaże odpowiedni kierunek, ale też wykona wszystko z należytą starannością. Dobrym przykładem jest Agencja reklamowa REKLAMA EFEKT, specjaliści w swoim fachu. Tu nie warto iść na skróty, bo źle dobrana lub co gorsza źle wykonana reklama, to fatalny krok, który może bardzo zaszkodzić marce.

Jakie formy reklamy warto wybrać? Na co postawić?

Kasetony reklamowe

Kojarzą się z dawnymi szyldami, ale są o wiele nowocześniejsze. To typ reklamy, który przyciąga wzrok. Takie podświetlane kasetony najczęściej montowane są na zewnątrz budynków. Kaseton w większości przypadków przyjmuje formę prostokąta.

Litery podświetlane 3D

Ich główną zaletą jest rozmiar i design. Taka reklama naprawdę wyróżnia z tłumu i buduje pozytywny wizerunek w świadomości potencjalnego klienta.

Ulotki reklamowe i wizytówki

Ten rodzaj reklamy jest stosowany od lat i wciąż cieszy się dużą popularnością. Zaletą jest prostota oraz to, że np. taką wizytówkę zawsze można (a wręcz powinno się) mieć przy sobie.

Oklejanie samochodów

Pojazd firmowy powinien stanowić wizytówkę danego przedsiębiorstwa. A poza tym samochód, to bardzo dobry nośnik treści reklamowej.

Totemy, Pylony, Witacze

Idealna forma reklamy np. dla lokali gastronomicznych. W prosty, czytelny sposób eksponują nazwę danej firmy, ale też wskazują kierunek, w którym należy się poruszać by odwiedzić dane miejsce. Totemy, Pylony i Witacze, to bardzo dobra forma reklamy zewnętrznej.

A to tylko niektóre z form reklamy z których warto korzystać. Nie zapominajmy też np. o tablicach i szyldach.

 

Skuteczna reklama, to taka, która przyciągnie wzrok, zachęci i sprawi, że marka będzie się naprawdę dobrze kojarzyć. Tu, tak jak i w wielu innych dziedzinach, nie liczy się ilość, a jakość 😉 Zgodzicie się? A może znacie jeszcze inne formy reklamy?

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz