Jak przygotować firmę na 2020 rok?

Jak przygotować firmę na 2020 rok?

Nowy rok 2020 warto rozpocząć od właściwego przygotowania prowadzonego biznesu m.in. w kontekście fakturowania. Dobry program do przygotowania dokumentów powinien odpowiadać oczekiwaniom firmy. Wprowadzone w nim funkcjonalności powinny być uniwersalne i na bieżąco dostosowywane do wprowadzanych zmian prawnych.

Jak fakturować w 2020 roku?

Aby móc prawidłowo wystawiać dokumenty warto chociażby przetestować program oferowany przez Mega-Tech, czyli Faktura Small Business Handel. To oprogramowanie, które posłuży przedsiębiorcy w wystawianiu faktur, ale i również zarządzaniu magazynem. Program można pobrać za darmo ze strony producenta Mega-Tech: http://www.mega-tech.com.pl/. Przygotowane narzędzie jest bardzo pomocne w generowaniu faktur VAT, bez VAT, proforma, korekt, faktur VAT marża, uproszczonych, zaliczkowych, WDT i wiele więcej. Użytkownik bez trudu przygotuje pliki JPK czy dokumenty z informacją o konieczności zastosowania mechanizmu podzielonej płatności do rozliczenia wpłaty.

Program do faktur jako narzędzie wielozadaniowe

Program do fakturowania Faktura Small Business Handel to nie tylko oprogramowanie do magazynu i faktur. Dzięki temu narzędzie można szybko skomunikować się ze znanymi programami księgowymi i eksportować do nich potrzebne faktury. Program pozwoli również przygotować dla kontrahentów faktury cykliczne, wezwania do zapłaty, oferty, cenniki, zamówienia i wiele więcej. Z jego pomocą analiza sprzedaży będzie prosta, podobnie jak przeprowadzenie inwentaryzacji. Wystawianie faktur z Faktura Small Business Handel jest proste, wystarczy tylko dobrze poznać wszystkie opcje. Pomimo licznych funkcjonalności program jest bardzo przejrzysty i łatwy w obsłudze. Dużym jego atutem jest to, że oprogramowanie można wykorzystać na wielu różnych urządzeniach i stworzyć tym samym wiele stanowisk pracy.

Zastanawiając się nad rozwojem firmy w roku 2020 warto przetestować oprogramowanie, które dla przedsiębiorców przygotowała firma Mega-Tech. To sprawdzony sposób na uporządkowanie dokumentacji z przeprowadzanych transakcji, a tym samym przyśpieszenie pracy i obsługi kontrahentów.

Print Friendly, PDF & Email

5 comments

Skomentuj Magdalena Anuluj pisanie odpowiedzi