Czy stoiska targowe, to nadal skuteczna forma reklamy?

Reklama jest wszechobecna. We współczesnym świecie możemy się z nią spotkać dosłownie wszędzie. Dlaczego? No cóż… podobno firma, która się nie reklamuje nie ma (lub są one znikome) szans na wybicie się na rynku, zwłaszcza jeśli jej produkt nie jest unikatowy. Pytając o najskuteczniejszą reklamę wszyscy od razu wymieniają internet. Ale czy aby na pewno? Czy popularne niegdyś stoiska targowe tracą na wartości. Jak dla mnie zdecydowanie nie! Okazuje się, że wystawienie i zaprezentowanie swoich produktów na żywo, tuż przed potencjalnym klientem jest nadal bardzo skuteczną formą reklamy.

Dlatego nadal tak często organizuje się liczne eventy (targi tematyczne), na których skupia się przedstawicieli. Wszelkie tego typu targi mogą być fantastycznym źródłem nowych potencjalnych klientów i ekspozycji danej firmy. Stoiska można zobaczyć również w dużych galeriach handlowych. Umieszczane są one najczęściej na korytarzu w postaci wysp. Jednak, aby przyniosło to skutek należy o to zadbać. Stoisko targowe musi być przygotowane naprawdę profesjonalnie, a przedstawiciele muszą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jak? Tu każdy ma swój sposób, np. darmowe gadżety, konkursy, bezpłatny dostęp do internetu itd.

Ja osobiście, jak tylko mam okazję, często chodzę na różne otwarte eventy. Ja się domyślacie najczęściej dotyczące produktów do kuchni, żywności lub zabawek. Dobrze przygotowane stoisko targowe naprawdę przyciąga uwagę. I jak dla mnie póki co jest to jedna z lepszych form reklamy. Tu produkt można zobaczyć na żywo, przedstawiciel firmy odpowie na pytania itd.

A co Wy myślicie o takich stoiskach? Uczestniczycie w takich eventach?

 
Print Friendly, PDF & Email

2 comments

Dodaj komentarz

*