3 pomysły na zdrowe kanapki

3 pomysły na zdrowe kanapki (1)3 pomysły na zdrowe kanapki (3)

Śniadanie, drugie śniadanie, kolacja lub od tak na głód… kanapki towarzyszą nam co dnia. Warto jednak sięgać po ich zdrowsze wersje. Polecam Wam pieczywo chrupkie od Tovago:

  • pieczywo kukurydziane -pyszny smak kukurydzy połączony z błonnikiem oraz niską zawartością tłuszczo. Produkowane bez dodatku cukru. Moja córeczka je uwielbia, chrupie je od tak. Pieczywo w rączkę i ucieka 😉
  • pieczywo błonnikowe wieloziarniste z otrębami – mieszanka 5 ziaren, takich jak żyto, kukurydza, pszenica, jęczmień i owies, oraz 6% otrębów. Pieczywo powstaje bez dodatku cukru, ale za to z pełnego ziarna, przez co zawiera aż 12% błonnika.
  • pieczywo kukurydziano-gryczane – zawiera aż 18% kaszy gryczanej. Wspaniałe na śniadanie.

Pamiętajcie – zdrowo nie znaczy nudnie! Dlatego dziś podzielę się z Wami 3 szybkimi i smacznymi pomysłami na kanapki, które mogą też stanowić coś w rodzaju deseru 😉

Propozycja nr 1:

Tradycyjniej

Pieczywo błonnikowe wieloziarniste z otrębami smarujemy serkiem kanapkowym (najlepiej lekkim) lub chudym twarogiem zmiksowanym z odrobiną jogurtu dla uzyskania kremowej konsystencji. Na wierzch układamy plasterki rzodkiewki. Całość posypujemy zielonym szczypiorkiem.

Propozycja nr 2:

Zdrowo i słodko

Pieczywo kukurydziano-gryczane smarujemy cieniutko białym serem (lekkim), układamy na niego plastry soczystej gruszki, kilka malin (u mnie rozmrożone) i całość posypujemy suszonym jabłkiem (kostka).

Propozycja nr 3:

Dla wielbicieli chrupania i orzechowych smaków

Pieczywo kukurydziane smarujemy kremowym masłem orzechowym (jak najlepszej jakości). Na wierzch układamy granolę (u mnie czekoladowa) i pełnoziarniste muszelki.

Rodzaj pieczywa w danej wersji możemy zamieniać w zależności od upodobań.

Urozmaicajcie swoje śniadania i jedzcie… na zdrowie 😉

3 pomysły na zdrowe kanapki (4)3 pomysły na zdrowe kanapki (2)3 pomysły na zdrowe kanapki (5)

 

 

 

Print Friendly

Dodaj komentarz


*